ČASTO KLADENÉ DOTAZY

VRÁCENÍ A OBJEDNÁVKY

JAK POSTUPOVAT PŘI VRÁCENÍÍ ZBOŽÍ?
1. Vždy máte právo odstoupit od koupě do 14 dnů, a to bez uvedení důvodu. Lhůta pro odstoupení začíná dnem doručení posledního zboží z Vaší objednávky.
2. Vyplňte formulář pro vrácení zboží (nezapomeňte: vždy vyplňte důvod vrácení, který nejlépe vystihuje, proč zboží vracíte). Formulář stáhnete ZDE
3. Nenošené a nepoužité zboží vložte do původní krabice spolu s kopií faktury a vyplněným formulářem. Krabici vhodně zabalte, aby při přepravě nedošlo k jejímu poškození či poškození jejího obsahu. K tomuto účelu nejlépe poslouží obalová folie, papír, igelitová taška či větší krabice. (Nepřelepujte prosím originální krabici, kterou byste tím znehodnotili!). Upozorňujeme, že formulář pro vrácení musí být vždy přiložen ke zboží. Ujistěte se, že jste ve formuláři uvedli i číslo účtu (ve tvaru IBAN) pro finanční náhrady za vrácení zboží.
4. Zašlete zboží na adresu: TOYMANIA.CZ, Obchodní 1569, 688 01 Uherský Brod, Česká republika
5. V žádném případě neposílejte zboží na dobírku. V takovém případě nebude zboží převzato! (Doporučujeme zaslat zboží tak, že ho umíte trakovat a pojistit na cenu zboží). Náklady spojené se zasláním zboží zpět na naši výše uvedenou adresu hradí vždy zákazník.
6. Po přijetí zásilky a kontrole zboží Vám vrátíme na vámi uvedený účet peníze za zboží.
DŮLEŽITÉ: Jak již bylo zmíněno, kupující/zákazník zaplatí/nese veškeré náklady na dopravu související s vrácením zboží.  

Důležité informace:
1. Produkt, který vracíte, nesmí být použit, zničen či opotřebován.
2. Náklady za odeslání produktu hradí zákazník.

JAKÁ JE LHŮTA NA VRÁCENÍ TOVARU?
Nepoškozené a nepoužívané zboží lze vrátit v originálním nepoškozeném obalu do 14 dnů od doručení.
KTO PLATÍ NÁKLADY ZA DOPRAVU PŘI VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
Vezměte prosím na vědomí, že veškeré náklady spojené s vrácením zboží jsou zodpovědností zákazníka, pokud se nejedná o uznanou reklamaci. Náklady na zpáteční dopravu jsou na náklady zákazníka a jsou nevratné.
NA AKÚ ADRESU MÁM POSLAŤ ZBOŽÍ, KTERÉ CHCEM VRÁTIT?
Adresu naleznete na předtištěném formuláři pro vrácení zboží ZDE.
Zboží prosím odešlete na adresu:
TOYMANIA.CZ, Obchodní 1569, 688 01 Uherský Brod, Česká republika

Popřípadě kontaktujte naši zákaznickou podporu a rádi Vám poradíme:
•  telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelí – pátek od 9:00 do 17:00),
•  nebo e-mailem na info@toymania.cz

JAK MOHU ZMĚNIT/ZRUŠIT OBJEDNÁVKU?
V případě, že si přejete změnit/zrušit Vaši objednávku, prosím neprodleně kontaktujte naši zákaznickou podporu, které stačí uvést číslo objednávky a požadavek za Vás ochotně vyřídí.

•  telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondelí – pátek od 9:00 do 17:00),
•  nebo e-mailem na info@toymania.cz


DOPRAVA A PLATBA

POSÍLÁTE ZÁSILKY I MIMO ČESKA?
Ano, posíláme také na Slovensko:
Doručení na adresu -- 125 Kč
JE MOŽNÉ ZÍSKAT DOPRAVU ZDARMO?
Ano, při objednávce nad 2500 Kč máte poštovné ZDARMA. V případě úhrady zboží prostřednictvím dobírky je ale VŽDY připočtena částka 35 Kč. V případě platby kartou nebo převodem nebudete za platbu platit nic.
JAKÉ PLATEBNÍ METODY JSOU U VÁS DOSTUPNÉ?
Objednané zboží lze u nás uhradit: bankovním převodem, bankovními tlačítky, nebo Vám zboží můžeme zaslat na dobírku.
ZASÍLÁTE ZBOŽÍ I NA DOBÍRKU?
Ano, zboží zasíláme i na dobírku v rámci Slovenska a Česka. Dobírka je zpoplatněna částkou 35 Kč.

OSTATNÍ

JAK POSTUPOVAT, POKUD CHCI REKLAMOVAT ZBOŽÍ?
Na zboží zakoupené na www.toymania.cz se vztahuje záruční doba 24 měsíců. Ke každému zboží Vám přijde faktura do emailu, která slouží jako záruční doklad. Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím našeho reklamačního formuláře, který si můžete stáhnout ZDE.

Zboží, které si přejete reklamovat je nutné předem ohlásit Call centru (můžete telefonicky na čísle +421 948 526 922 (pondělí - pátek od 9:00 do 17:00) nebo nám pošlete e-mail na adresu: info@toymania.cz - do předmětu mailu napište "REKLAMACE"), kde Vám řeknou jak postupovat a v případě potřeby kam přesně zboží zaslat spolu s kopií faktury (daňového dokladu) a tímto vyplněným reklamačním formulářem. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá, proto neposílejte zboží na dobírku. Reklamované zboží posílejte vždy vyčištěné. Reklamace budou vyřízeny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. Celé znění reklamačního řádu naleznete ZDE.

KDE SI MOHU STÁHNOUT REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ A FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ?
Reklamační formulář si můžete stáhnout ZDE.
Formulář pro vrácení zboží si můžete stáhnout ZDE.
NELIBÍ SE VÁM ZBOŽÍ NEBO BARVA?
Bez obav, vrácení zboží je vždy možné do 14 dnů od doručení (zboží nevyměňujeme).
MOHU ZBOŽÍ VYMĚNIT?
Ne, nenabízíme možnost vyměnit zboží zakoupené v našem online obchodu. Chcete-li jinou barvu, nejjednodušší je nám nechtěné kousky vrátit a následně zadat novou objednávku. Vrácení zboží do našeho skladu obvykle trvá několik dní. My následně Vaši vrácenou objednávku zpracujeme a peníze Vám vrátíme dle Vámi zvoleného způsobu platby (uvedené ve formuláři) do 14 dnů od obdržení zásilky.
POTŘEBUJETE PORADIT?
  Zavolejte nám na číslo +421 948 526 922 (pondelí – pátek od 9:00 do 16:00),
•  nebo e-mailem na info@toymania.cz
Sledujte FACEBOOK
Disable
Sledujte INSTAGRAM
Disable
NAHORU